Suzuki liderem sprzedaży wśród klientów indywidualnych
W styczniu i lutym 2023 roku klienci indywidualni zarejestrowali 22 366 nowych samochodów, co oznacza wzrost o 14,7% w porównaniu z rokiem poprzednim, poinformował w swym raporcie Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR.
Marką najchętniej wybieraną przez osoby fizyczne było Suzuki, a modelem cieszącym się największym zainteresowaniem wśród klientów indywidualnych okazał się S-Cross.
„Zdecydowanym liderem jest – podobnie jak na koniec 2022 roku – Suzuki. To jedyna marka na polskim rynku z udziałem osób prywatnych w rejestracjach nowych aut na poziomie aż 63%” – pisze SAMAR w komentarzu do raportu rejestracji nowych samochodów.
„Zaufanie do marki Suzuki, które wynika z niezawodności i wysokiej jakości naszych produktów oraz dostosowanie oferty do oczekiwań nabywców sprawiają, że nasze samochody od lat cieszą się dużą popularnością w grupie klientów indywidualnych” – skomentował raport Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Suzuki Boxing Night 28 w Łomży zakończył się zwycięstwem Polaków
19 kwietnia kadra naszych pięściarzy zmierzyła się w pojedynkach boksu olimpijskiego z reprezentantami Irlandii. Mecz Polska – Irlandia zakończył się wynikiem 14:6.
Dowiedz się więcejSuzuki w topie „Raportu jakości Auto Świat 2024”
Od wielu lat redakcja Auto Świat publikuje swój raport dotyczący usterkowości samochodów osobowych 26 marek najpopularniejszych na polskim rynku.
Dowiedz się więcejMecz Polska – Irlandia podczas gali Suzuki Boxing Night 28
19 kwietnia kadra naszych pięściarzy zmierzy się w pojedynkach boksu olimpijskiego z reprezentantami Irlandii.
Dowiedz się więcejCo warto wiedzieć o nowym Swifcie (bezpieczeństwo)?
Nowy Swift korzysta z dziedzictwa poprzednich generacji auta o takiej nazwie, oferując jednak większą przyjemność z jazdy, komfort, oszczędność oraz wyższy poziom bezpieczeństwa.
Dowiedz się więcej