Suzuki liderem sprzedaży wśród klientów indywidualnych
W styczniu i lutym 2023 roku klienci indywidualni zarejestrowali 22 366 nowych samochodów, co oznacza wzrost o 14,7% w porównaniu z rokiem poprzednim, poinformował w swym raporcie Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR.
Marką najchętniej wybieraną przez osoby fizyczne było Suzuki, a modelem cieszącym się największym zainteresowaniem wśród klientów indywidualnych okazał się S-Cross.
„Zdecydowanym liderem jest – podobnie jak na koniec 2022 roku – Suzuki. To jedyna marka na polskim rynku z udziałem osób prywatnych w rejestracjach nowych aut na poziomie aż 63%” – pisze SAMAR w komentarzu do raportu rejestracji nowych samochodów.
„Zaufanie do marki Suzuki, które wynika z niezawodności i wysokiej jakości naszych produktów oraz dostosowanie oferty do oczekiwań nabywców sprawiają, że nasze samochody od lat cieszą się dużą popularnością w grupie klientów indywidualnych” – skomentował raport Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Vitara i S-Cross Hybrid z kołami za… złotówkę
Wkrótce zakończy się finalna wyprzedaż Suzuki Vitara i S-Cross z napędem Hybrid.
Dowiedz się więcejBiodegradowalne opakowania na części Suzuki
W Suzuki Motor Corporation wprowadzono nowe opakowania na części zamienne, zastępując dotychczas stosowane worki na te produkowane z użyciem specjalnego dodatku „P-Life Additive” sprzyjającego biodegradacji tworzyw trudno ulegających rozkładowi (*).
Dowiedz się więcejGSX-R1000R jednośladem roku w The Best of Moto 2025
Na wielkiej gali w Warszawie oficjalnie poznaliśmy zwycięzców 8. edycji plebiscytu portalu moto.pl/Gazeta.pl.
Dowiedz się więcejZapraszamy na SUZUKI BLACK WEEKS!
Wzorem poprzednich lat zachęcamy do odwiedzania autoryzowanych salonów sprzedaży motocykli Suzuki, żeby skorzystać z wyjątkowej oferty rabatowej „Black Weeks”.
Dowiedz się więcej

